Różne już widziałem formy promocji nowego albumu. Od wielkich reklam, przez bannery, do darmowych próbek w sieci, zamieszczanych to na stronach popularnych serwisów muzycznych, to na oficjalach zainteresowanego zespołu. Grunge'owa legenda ze Seattle, poszła o krok dalej i postanowiła zabawić się z fanami w rozwiązywanie łamigłówek.
Zapowiadana na 21 września premiera nowego albumu zespołu Pearl Jam, została poprzedzona nietypową kampanią. Okładkę oczekiwanej od trzech lat płyty, podzielono na dziewięć części i ukryto gdzieś w czeluściach internetowej sieci. Najwytrwalsi, którzy skompletują układankę, nie tylko zobaczą co ta przedstawia - dodatkowo zostaną nagrodzeni demem nowego utworu, który nosi tytuł Speed Of Sound.
Zapowiadany krążek ma ukazać się pod tytułem Backspacer.
Avocado, lub po prostu Pearl Jam - to ostatni longplay grupy ze Seattle. Wydany został w 2006 roku.
czwartek, 30 lipca 2009
Puzzle od Pearl Jam
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz