środa, 23 grudnia 2009

Antigama bez wokalisty




Warszawska formacja Antigama pożegnała się z wokalistą Patrykiem Zwolińskim (Blindead, Times New Roman). Zastąpił on w 2008 roku Łukasza Myszkowskiego, który związany był z zespołem od 2000 roku. Zwolińskiego mogliśmy słyszeć na ostatnim krążku Antigamy "Warning" wydanym przez amerykański Relapse Records w marcu tego roku.

O to oświadczenie wokalisty odnośnie odejścia:

"Jestem zmuszony do rezygnacji z dalszej współpracy z zespołem Antigama. Ogólny brak czasu związany z życiem prywatnym, jak i poważne zaangażowanie w pozostałe zespoły muzyczne srogo absorbują mój czas i nie jestem w stanie dać 100% jakie wymaga ode mnie bycie Antigamowcem. Ostatnie występy z Times New Roman oraz Blindead i plany na przyszłość związane z nowymi albumami oraz trasami koncertowymi nie pozwalają mi na bycie członkiem trzech zespołów na raz. Musialem wybrac to co mi najblizsze i najwazniejsze. Pozdrawiam wszystkich maniakow grindcore'a!!!" - napisał Nick w oświadczeniu dla portalu MusicNews.

Informacja nie została jeszcze potwierdzona na stronie, czy też na myspace Antigamy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz